Söderöver: Så länge inte skadorna börjar hopa sig hos FBK så känns förutsättningarna för att vi får behålla Persson längre hyfsat goda. De tog tillbaka Ejdsell, satte honom i andrakedjan och lånade ut Persson. Persson som sitter på ett rakt ettårskontrakt och har huserat i periferin hela säsongen. Utöver detta så är han 25 år.
Det har ju hänt mer än en gång att FBK januarivärvat också. Oddsen kunde vara sämre för vår del.
Knylan: låt oss hoppas... Jag är ju lite utav norra EU's största pessimist då så jag räknar kallt med att JP blir kidnappad och återigen satt i förvar i värmlandskogarna...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det har ju hänt mer än en gång att FBK januarivärvat också. Oddsen kunde vara sämre för vår del.