El Maco: Frågan är..Vem fan vill lira för den sjunkande ubåten ifrån Karlskrona eller de sönderskjutna skabbrävarna i Övik? Nastarovia som Jacob Dahlin sa i Jacobs Stege på 80-talet! Nu tar jag mig ett nakenbad i Röda Havet!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Frågan är..Vem fan vill lira för den sjunkande ubåten ifrån Karlskrona eller de sönderskjutna skabbrävarna i Övik?
Nastarovia som Jacob Dahlin sa i Jacobs Stege på 80-talet!
Nu tar jag mig ett nakenbad i Röda Havet!