Abstinensen från svensk ishockey får mig att snegla på kvällens enda match i Hockeyallsvenskan, mötet mellan Mora IK och IF Sundsvall Hockey. Det ska bli intressant att se om lokalkonkurrenterna lyckas höja sig med ett par nyförvärv i truppen eller om man är kvar på samma jämna nivå.
Sätter på C More om ett par timmar och hoppas på en underhållande och målrik match.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Sätter på C More om ett par timmar och hoppas på en underhållande och målrik match.