Gott folk därute i vårt avlånga land! Vill önska er en riktigt God Jul! Är helt slut efter en vecka i Egypten. Ligger hemma nu och laddar inför Annandagen i Tingsryd. Hur jag kommer dit är en annan femma? Tat lugnt med glöggen nu så ses vi på lördag :-)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vill önska er en riktigt God Jul!
Är helt slut efter en vecka i Egypten.
Ligger hemma nu och laddar inför Annandagen i Tingsryd. Hur jag kommer dit är en annan femma?
Tat lugnt med glöggen nu så ses vi på lördag :-)