EXPLORERSMÅLAND: Nja, så jävla uselt är det väl inte? Däremot, 'cant shake that feeling' att det känns lite junior och väga lätt över hela Timrås agerande. Frejdigt dock, men det ger inte poäng i sig.
Inlägg: 1718634
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - IF Sundsvall Hockey 2016-01-08
sargad:
Jag syftade på 5-3 som jag tycker vi kunde förvaltat bättre.
Men i sådana här matcher så måste man sätta sina chanser.
Jag syftade på 5-3 som jag tycker vi kunde förvaltat bättre.
Men i sådana här matcher så måste man sätta sina chanser.
+ 2