Men visst fan undrar man över den där artikeln. Vad är det egentligen för bortskämda glin? Det här citatet får en att undra:
"De yngre får till exempel fylla på vattenflaskor och hämta puckar åt de äldre. Säger de emot eller om de upplevs som respektlösa får de stå till svars inför de äldre eleverna."
Jaha?! Det är ju klassisk fostran. Så har det alltid sett ut. Skulle vilja se de gråta ut sådär när det kommer upp i ett ev. A-lag.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer