Andersson: Efter denna förlustsvit så undrar jag om de hade klarat ett kval neråt?
Inlägg: 1725623
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Vi borde varit på fast playoff-mark nu om vi inte haft sånt j*vla missflyt.
Imorgon tar vi tre friska mot pantertanterna!
Ska bli skönt att se!
För övrigt suger den nya layouten på hockeysnack gubbe
Imorgon tar vi tre friska mot pantertanterna!
Ska bli skönt att se!
För övrigt suger den nya layouten på hockeysnack gubbe
+ 2