EXPLORERSMÅLAND: För er som redan har tagit ut tre poäng (mig inräknad) och tittar framåt mot fredagens drabbning mot Mora hemma så åker jag från Stockholm mot Sundsvall vid kl. 14:00 om någon har lust att hänga på.
Johan J: Allt annat än vinst imorgon är ett misslyckande. Ett Mecka Hockey Race. Där har vi allt att vinna. En dröm till nästa säsong OM vi INTE tar steget upp är att MoDo..Sundsvall Östersund och vi ligger i HA.. Vilka fighter det kan bli :-)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.