Jockz: ja jag håller med. Nu när man snart lirat färdigt kan man tycka att det bör finnas en etablerad plan b för att bemöta destruktiva lag som tex Hästen Pantern och Sundsvall...
Man behöver ha förutbestämt vem som skall göra vad och på vilken yta och köra dumpa/jaga hockey för att passera mittzon med fart. När man lyckats med det i 7-10 minuter kommer Sundsvall bli långa och utdragna och då kan vi återigen åka med fart och kontroll genom mittzonen...
Annars då...
Ikväll blir första målet extremt viktigt! Jag hoppas vi kan göra det!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.