Inlägg: 1729486
Svarskommentarer
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 2016-02-24
Johan J: Svall är så jävla pinsamma. De kan fan inte hjälpa oss att stjäla lite poäng från våra konkurrenter i Meca rejset men oss ska de talanglösa jävla nollorna stjäla poäng ifrån minsan. Hoppas de åker ur så kan Månsson slå Kovlandsspelare på pungen i nästa säsongs derbyn istället.
+ 6
Sv: Sundsvall Hockey - Timrå IK 2016-02-24
Johan J:
Utan matcherna mot Timrå skulle Sundsvall stå på 32p, på 50 matcher! Fatta hur kassa dom är :(
Utan matcherna mot Timrå skulle Sundsvall stå på 32p, på 50 matcher! Fatta hur kassa dom är :(
+ 9
Hade Timrå gått full pott mot Sundsvall skulle man stå på 81 poäng vilket placerat laget på femte plats i tabellen.
Å andra sidan får vi glädjas att det är Sundsvall som ligger där nere längst ner i tabellen och inte Timrå. Återstår att se om de lyckas ta sig igenom kvalserien som ett vinnande lag.