El Maco: Då var det god natt!!!!!
Inlägg: 1729894
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
Som sagt, jag har nämnt det säkert 10 ggr i år. Nerverna är inte av bästa mått. Blir som nerv vrak vid minsta lilla motgång. Pinsamt !!! Man förtjänar inte att komma vidare!