EXPLORERSMÅLAND: Ja vi måste få ett mål den här perren. För 3 mål i en period har vi väl knappt gjort sen Hedenhös tid.
Inlägg: 1729908
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
Jag saknar ödmjukheten, skärpan och focus.
Men där kom det tack Boyce!
Men där kom det tack Boyce!
+ 1
Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
Sputnik: Visa lite desperation boys!!! tryck in både puck och målvakt om så beghövs. Är lite för mycket yllevantar och mammas pojkar just nu...
+ 1