Sputnik: Hallelujah. Boyce är en vi måste behålla till nästa säsong. Om inget SHL lag tar han.
Inlägg: 1729920
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
Timrå kommer inte upp i anständig nivå, än så länge. Wedin är den ende som visat både skills och mod hitintills.
Handlar nog mycket om mod en sån här match för våra unga grabbar.
En spännande sista period att vänta...
Handlar nog mycket om mod en sån här match för våra unga grabbar.
En spännande sista period att vänta...
Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
Västerås, ligger just nu på 8:e platsen med en 4-1 ledning och de har Fish! Det gör fan en Rögle om inte Timrå ser till att vinna idag och bestämmer sig för att behålla 8:e platsen!
+ 1