1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614810 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1729920

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
Sputnik: Hallelujah. Boyce är en vi måste behålla till nästa säsong. Om inget SHL lag tar han.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
Timrå kommer inte upp i anständig nivå, än så länge. Wedin är den ende som visat både skills och mod hitintills.
Handlar nog mycket om mod en sån här match för våra unga grabbar.
En spännande sista period att vänta...

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
Västerås, ligger just nu på 8:e platsen med en 4-1 ledning och de har Fish! Det gör fan en Rögle om inte Timrå ser till att vinna idag och bestämmer sig för att behålla 8:e platsen!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.