1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1729930

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
Hemsk perre, förutom perioden mellan det bortdömda målet och Timrås reducering. Spelet i egen zon under all kritik (kolla sorteringen, brr. Och lösningarna för att spela bort forechecking).
Och det är själva faen vilken avsaknad av killer-instinkt det visas framför motståndarmålet. Herregud!

Krävs ett mirakel för att detta ska gå vägen. Även om det egentligen bara handlar om fullt ställ i alla situationer (offensivt + defensivt). In och kör bara! Hjälp varann! Och driv på mål (det går ju faktiskt lätt att komma igenom det här mora-försvaret)!

Gaaaah!!!1

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
Tänk OM Edjsell kunde sätta någon av ALLA lägen han haft under de senaste matcherna?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.