Inlägg: 1729953
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
Men hörrni, så jävla gött det här blev då! Ett mirakel krävdes, och ett mirakel vi fick! Helt unfuckinvelievable!
Ojojoj. Helt tagen på sängen här. Får bli en lagavullin eller fyra för att samla mig igen.
Underbart! Det k a n gå!
Ojojoj. Helt tagen på sängen här. Får bli en lagavullin eller fyra för att samla mig igen.
Underbart! Det k a n gå!
+ 5
Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
Fy faaaaan va bra att dom rätade upp sig!!!!
Stoltheten är tillbaka!!! Jag älskar alla!
Fan va skönt!!!!
Extra Älskade Timråiter för kvällen: BOYCE!
WEDIN!
Keep it simple and work hard!
Stoltheten är tillbaka!!! Jag älskar alla!
Fan va skönt!!!!
Extra Älskade Timråiter för kvällen: BOYCE!
WEDIN!
Keep it simple and work hard!
Hahaha
Sluta passa börja skjut!