1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1729953

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
Sputnik: skjut bara skjut!!!!


Hahaha

Sluta passa börja skjut!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
Men hörrni, så jävla gött det här blev då! Ett mirakel krävdes, och ett mirakel vi fick! Helt unfuckinvelievable!

Ojojoj. Helt tagen på sängen här. Får bli en lagavullin eller fyra för att samla mig igen.

Underbart! Det k a n gå!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
Fy faaaaan va bra att dom rätade upp sig!!!!

Stoltheten är tillbaka!!! Jag älskar alla!

Fan va skönt!!!!


Extra Älskade Timråiter för kvällen: BOYCE!

WEDIN!

Keep it simple and work hard!

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
Jag tror man kommer att komma ihåg den här matchen.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.