1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1730199

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
hubbenorlen: Att värva transatlanter går ju helt emot vad Timrå står för?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
{7566}: Går emot vad Timrå står för? Sen när? Sen när ekonomin inte tillåter det? Hur kan värvning av en bra spelare vara något negativt? Så länge han passar in i laget och levererar är det väl positivt?
Det jag menar är att folk i allmänhet, marginalpubliken, har visat sig vara rätt ointresserade av att se ett profillöst lag. Ett par fixstjärnor skulle locka fler till matcherna och förhoppningsvis ge lite positiv uppmärksamhet till klubben.
Och så jävla dyra är dom inte. Har Asplöven råd så har vi.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.