El Maco: Han har många talanger men behöver vässa klubbtekniken betydligt. Ibland funderar man på om det är slarv eller om han inte kan bättre. Med sin storlek skulle han kunna bli en riktigt bra back.
OT: Piteå är på god väg att slå ut Södertälje ur kvalet. Hämtar upp fyramålsunderläge genom fyra powerplaymål i tredje perioden. Förlängning avgör. Kan man banda matchen och skicka till Roger?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
OT: Piteå är på god väg att slå ut Södertälje ur kvalet. Hämtar upp fyramålsunderläge genom fyra powerplaymål i tredje perioden. Förlängning avgör. Kan man banda matchen och skicka till Roger?