1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1730509

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
hubbenorlen: Hallins kontrakt går väl ut efter den här säsongen? Borde väl frigöra lite pengar för spets, även om vi förlänger med han så kommer han få gå ner i lön. För han har väl ganska hög lön i dagsläget har jag för mig(med allsvenska/Timrås mått mätt)?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Mora IK 2016-02-26
Sputnik: Han har väldigt hög lön. Och jag vill gärna att han stannar. Tradition och hjärta är viktigt. Men han fyller trots allt 36 i år. Frågan är ju hur mycket pengar man ska lägga på honom och hur mycket han är beredd att gå ner i lön.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer