Simmalugnt: jag susar direkt till hallen själv men föreslå något så kan säkert folk som hinner se möta upp
Inlägg: 1731536
Svarskommentarer
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-03-02
El Maco: Vi åker upp från Stockholm några stycken. Hur många blir vi totalt?
+ 4
Sv: Almtuna IS - Timrå IK 2016-03-02
El Maco: Det börjar dra ihop sig...4 timmar till nedsläpp. Jag känner mig oroväckande hoppfull just i dag. Går man på statistik är det väldigt mycket som talar för oss i kväll!
+ 1