Sputnik: Jag är med honom i hans tankar och förhoppningar att kunna behålla så många som möjligt till nästa säsong, då det finns en bra grund att bygga på med detta lag. Men spets och tyngd är ett måste för nästa säsongs bilaga Timrå IK om vi skall ta nått steg framåt. Sen kan dom ju inte vänta hur länge som helst med att börja bygga laget eftersom andra lag kanske sätter igång snabbt och plockar spelare som är av intresse för Timrå.
+ 2