El Maco: Man skall ju aldrig säga aldrig, men tror inte SSK går upp i år. Dom är vassa framåt men läcker som ett såll bakåt. Har fått stryk med ganska stora siffror både i allettan och kvalet, speciellt på bortaplan. Tror att Västervik och troja Ljungby blir utmanarna från div 1. Västervik är ganska bra både offensivt och defensivt och är svårslagna framförallt på Hemmaplan. Troja Ljungby har levt på sin defensiv hela säsongen och har nu till kvalet lyckats värva spelare som kan producera framåt åt dem, vilket gör dem till ett farligare hot tycker jag.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer