Meca Hockey Race får sin kritik i sociala medier. Nu när den för första gången börjar summeras.
Att ett lag från Allsvenskan ska förlora emot ett SHL lag i bäst av sju börjar se väldigt orealistiskt ut nu när det är dags.
Nä låt Hockeyn bli som fotbollen. Med samma upplägg. Det ska svida att komma sist i högsta ligan och det ska banne i mig vara en bättre belöning för lagen under ifrån!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer