Gorkyman: Jag misstänker att Nubben är ännu mer sugen på Robin Lindqvist nu när han fått känna på HA också.
Minns hur jag satt och ondade på Uffe här och hans bleka karisma förr, under hans HV- och Frölundatid. Men ja, det är klart att det vore ett drömnamn här. Det känns lite långsökt dock. Om han verkligen vill börja coacha igen så bör det inte vara omöjligt att hitta ett jobb i SHL eller utomlands.
Knylan: Ja Uffe lär nog inte ha några större problem med jobb om han vill, hoppas dock att närheten till Ösd och att JD stannar är vad som behövs, annars är Robin ett alldeles utmärkt val
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Minns hur jag satt och ondade på Uffe här och hans bleka karisma förr, under hans HV- och Frölundatid. Men ja, det är klart att det vore ett drömnamn här. Det känns lite långsökt dock. Om han verkligen vill börja coacha igen så bör det inte vara omöjligt att hitta ett jobb i SHL eller utomlands.