1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1739060

Sv: Apropå nånting...
EXPLORERSMÅLAND: Bra om karlskrona vinner de har de har inte lika stora resurser som aik i SHL. För våran del är det bara topp två som man ska satsa på nu eller aldrig tror på stor chans om vi kan spetsa upp truppen och få behålla Dahlen Elias då tar vi karlskronas plats inget snack om det.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Modano: De klarade det..
Måste säga det att Honken var ett riktigt fynd för KHK!
Frågan är ju hur många lik som ramlar ur garderoben om Floppas gäng åker ur?
De hade ju problem med ekonomin under säsongen pga svikande publik?

Sv: Apropå nånting...
Modano: Gärna så svaga SHL-klubbar som möjligt för maximala framtida öppningar för TIK. Å andra sidan kan det innebära fler starka HA-klubbar... Dock uppväger fördelarna med det förstnämnda.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.