1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1739848

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Agree. Ser gärna att Modo och Leksand byter plats. Sen kan vi switcha med Leksand när tåget går tebaks till allsvenskan igen.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Borlänge-Sundsvall 2-1 ikväll. Blir nog en riktig klang och jubelföreställning för Bobbs sista matchen hemma mot Västervik. Klarar de 500-strecket?

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Frågan är vilka som jenkligen är sämst. Leksand är ett skämt emellanåt, i synnerhet försvarsmässigt . Sen verkar Moddå också bjuda på mycket i egen zon och blir dessutom sönderkontrade. Sammanfattningsvis många misstag och häpnadsväckande enkla mål. Båda lagen är så dåliga att inget är värt en plats i den numera väl tilltagna S-Hå-Äll. Det är iofs svårt att jämföra men K-krona/AIK höll högre klass enligt mig. Men jag tror att MoDo trots allt grejar det här i Skabbräven på fredag. Annars blir det en lagom munter fredag kväll i Övik och sorgrubriker i lördagens ÖA.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer