+ 2
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inteInlägg: 1739832
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
El Maco: Agree. Ser gärna att Modo och Leksand byter plats. Sen kan vi switcha med Leksand när tåget går tebaks till allsvenskan igen.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
El Maco: Jag kan inte se något negativt med att Modo åker ur SHL. Lånar gör vi lika mycket från andra klubbar.
Det positiva är att vi lär få ett jävla uppsving i Allsvenskan.
Plus att vi lär bli deras Sundsvall. Snor poäng trots att vi inte förtjänar det.
Det positiva är att vi lär få ett jävla uppsving i Allsvenskan.
Plus att vi lär bli deras Sundsvall. Snor poäng trots att vi inte förtjänar det.
+ 8
Och Leksand kommer knulla upp sin klubb på egen hand oavsett division. Så ur ko konkurrenssynpunkt bra om Modo åker ut