1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 1739832

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: kan bli en dubbelwhammy. Modo som klubb i kaos utan klubbdirektör, med Svartvadet jagad ur stan, med darrig ekonomi och enorma fasta kostnader och nynedflyttade. Kan bli tricky att få ihop i allsvenskan initialt...

Och Leksand kommer knulla upp sin klubb på egen hand oavsett division. Så ur ko konkurrenssynpunkt bra om Modo åker ut

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Agree. Ser gärna att Modo och Leksand byter plats. Sen kan vi switcha med Leksand när tåget går tebaks till allsvenskan igen.

Sv: Apropå nånting...
El Maco: Jag kan inte se något negativt med att Modo åker ur SHL. Lånar gör vi lika mycket från andra klubbar.
Det positiva är att vi lär få ett jävla uppsving i Allsvenskan.
Plus att vi lär bli deras Sundsvall. Snor poäng trots att vi inte förtjänar det.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer