+ 1
Inlägg: 1740442
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Det här är juh fan löjligt.
Att hockeygudarna förlåter dom gång på gång har varit uppenbart länge.
Men detta är bara för mycket. Går dom upp är det ett bisarrt skämt.
Att hockeygudarna förlåter dom gång på gång har varit uppenbart länge.
Men detta är bara för mycket. Går dom upp är det ett bisarrt skämt.
+ 1
Mäktig stämning nå' djävulskt i "Räven" nu!