+ 1
Inlägg: 1740477
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RunarUp: haha och vi slog dem med 3-0, haha. Fan stackars modoiter.. jag är nervös.. och vet inte ens vem jag håller på.
+ 4
Att hockeygudarna förlåter dom gång på gång har varit uppenbart länge.
Men detta är bara för mycket. Går dom upp är det ett bisarrt skämt.