Inlägg: 1745023
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Man läser mellan raderna om Bobbarnas debacle...
Vad är det man försöker antyda?
Tappat flås, tightare matchtröjor, rykten om tooplaceringar på Espans (heter det E-street nu?) karaokelista.
Nu fick jag även höra ett rykte om att Sundsvall Hockey är klar som dark horse i Biggest Looser!
Vad är det man försöker antyda?
Tappat flås, tightare matchtröjor, rykten om tooplaceringar på Espans (heter det E-street nu?) karaokelista.
Nu fick jag även höra ett rykte om att Sundsvall Hockey är klar som dark horse i Biggest Looser!
+ 2
Ser det mer som frivilliga bidrag för att slippa konken snarare än en satsning mot SHL...