1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1745821

Sv: Medlemsmöte på onsdag 20 april. Vad hoppas du mest på?
Vilka hockeysnackare går på mötet?

Svarskommentarer

Sv: Medlemsmöte på onsdag 20 april. Vad hoppas du mest på?
El Maco: Det borde ju bli ett gäng. Minns första medlemsmötet efter degraderingen, när de presenterade Hallin. Man kan nog förvänta sig några nyheter den här gången också.

Det vore ju trevligt om klubben livesände mötet, det har de gjort förut iaf.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.