+ 4
Inlägg: 1745875
Svarskommentarer
Sv: Medlemsmöte på onsdag 20 april. Vad hoppas du mest på?
Knylan: än har ingen mötesdeltagare gett sig tillkänna. Jag är för långt bort tyvärr.
Sv: Medlemsmöte på onsdag 20 april. Vad hoppas du mest på?
Knylan: Det är väl inte ett medlemsmöte egentligen utan mer utav en informationsträff. Om det är som tidigare eller har jag missuppfattat det ?
Livesände gjorde de väl bara de första gångerna, tror jag.
Livesände gjorde de väl bara de första gångerna, tror jag.
Det vore ju trevligt om klubben livesände mötet, det har de gjort förut iaf.