Laken: Hur va det igen, krävdes medlemskap?? Nån som har koll??
Inlägg: 1746396
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 2016/2017
Rip Kirby: Tidigare möten har alla intresserade kommit in, medlem eller inte.
Hoppas så många som möjligt sluter upp ikväll, kanske bjuds vi på någon överaskning också?
Hoppas så många som möjligt sluter upp ikväll, kanske bjuds vi på någon överaskning också?
+ 3
Sv: Silly Season 2016/2017
Rip Kirby: Det går bra ändå. Men bli medlem! Det borde alla bli. Så även jag, insåg jag nu.
+ 7