+ 9
Inlägg: 1746468
Svarskommentarer
Sv: Medlemsmöte på onsdag 20 april. Vad hoppas du mest på?
Som jag förstår skall det också satsas på en fullständig trupp i år och inte dattas så mycket med lånespelare hit och dit som föregående säsonger. Det känns tryggt då det speciellt förra säsongen inte fanns någon riktig kontinuitet i spelartruppen. Minns i början av säsongen speciellt mot en match mot Pantern borta när vi knappt fick ihop ett lag och Nubben fick jaga spelare i panik att låna från klubbar i skånetrakten, men han gick bet. Nubben du börjar vinna tillbaka respekten rejält. ;)
+ 6
Sv: Medlemsmöte på onsdag 20 april. Vad hoppas du mest på?
El Maco: Precis, krävs smartness för ett lagbygge. Andreas Johansson har ju hintat om ökad försäsongs-fys. Vi ska köra på enbart två jävligt dyra kedjor med folk som klarar 30 min per match. Jag menar, Bjurö får ju kämpa på i 60 min....eller är det här Huras idé för kommande säsong?
Nu ska ju å andra sidan omsätta 100 mkr så ni lär landa på fötterna.