1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1746475

Sv: Medlemsmöte på onsdag 20 april. Vad hoppas du mest på?
Som jag förstår skall det också satsas på en fullständig trupp i år och inte dattas så mycket med lånespelare hit och dit som föregående säsonger. Det känns tryggt då det speciellt förra säsongen inte fanns någon riktig kontinuitet i spelartruppen. Minns i början av säsongen speciellt mot en match mot Pantern borta när vi knappt fick ihop ett lag och Nubben fick jaga spelare i panik att låna från klubbar i skånetrakten, men han gick bet. Nubben du börjar vinna tillbaka respekten rejält. ;)

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.