-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4953)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Boyce känns för mig mest given av fjolårsspelarna utan kontrakt. Öhrn och Wedin räkna jag med att vi vil behålla. De lär ligga i spannet 20-30 poäng båda två. Det blir åtta spelare om vi tar dem för givna.
Molinder tror jag Nubben vill ha kvar. Det blir nio.
Ejdsell jobbas det väl på. Johnsson osäkert. Sirén kan säkert få en tröja. Tror ändå inte alla tre är med oss när det drar igång. I övrigt känns det väl allt mer troligt som det utvecklat sig att Emil Berglund lär åka. John Westin får nog svårt att ta en tröja. Lindhagen tror jag inte kommer tillbaka. Ogge och Hallin konstaterat borta. Marklund likaså. Kan ha glömt någon. Säg att vi kommer upp i elva kontrakt om man tänker sig att vi signar sex spelare till totalt från fjolårsbesättningen (Boyce, Öhrn, Wedin, Molinder, Ejdsell och Sirén tll exempel).
Då har vi tre platser kvar för Ludde, Lauritzen och Björn Svensson... Eller kanske en av dem i alla fall. Ludde vore roligast och Björn känns mest långsökt.