Rytter: Jag skulle precis skriva att ett verklighetsfrånvänt uttalande från en Modosupporter inte är representativt för hela gruppen, men uppenbarligen finns det två. Högmodo går före fall.
Ja detta är min tolkning av trupperna som dom ser ut nu. Imponerande ifall du lyckas utläsa vilket av lagen som kommer vara starkast när trupperna är klara och säsongen spelad.
Jag tror att bägge lagen kommer att få intressanta lag och ligga ganska högt upp i tabellen.
Tycker du jämförelsen mellan spelarna var så felaktig så du kallar det högmod får det står för dig. Men det kanske är bättre att förklara vart du tycker jag har fel istället.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.