Kongo: Ja det är möjligt, varje klubb jobbar ju varesig med samma tjänster eller samma namn på de tjänster man har, i regel. Oavsett vad så hade det varit märkligt att slänga in Hallin i något kontorsarbete med ansvar utan att han ens varit ute i arbetslivet, det hade bara signalerat att man tagit första bästa. Det hade även varit orättvist gentemot honom själv.
Det känns intressant att vi tillsätter positioner med folk utifrån, det behöver den här föreningen tror jag.
Knylan: Visst är Jimmie en extern rekrytering men samtidigt uppvuxen i Timrå IK och gjorde sina första seniorsäsonger med oss. Förutom sin kända pappa.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det känns intressant att vi tillsätter positioner med folk utifrån, det behöver den här föreningen tror jag.