{3627}: Jag jobbar med personlig spelarutveckling m.m och följer de flesta unga spelare i Sverige och utomlands. Victor pratade jag med senast i Lördags och fick då veta att han var på väg till Timrå
Sawchuk: Med andra ord en spelar agent.... :D "Jobbar med personlig spelarutveckling och följer de flesta unga spelare i Sverige och utomlands!" är den klart bästa förklaringen som jag har hört! Och menar INTE något negativt med att du är det, absolut inte men tycker bara att det var en bra omskrivning bara! :D
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.