Knylan: Är det inte så att Öhrn och Ludvig N kämpar om samma positioner och lönepost. Tyvärr blir det mer och mer fokus på lön och status i laget för en spelare än verklig klubbkänsla. Då kommer detta bara bli vanligare....
+ 1
Följande fel har inträffat:
Inlägget finns inte