1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1750057

Sv: Silly Season 2016/2017
Bragd-Birger: Exakt! Vi kommer nog kanske inte kunna ta de där avgörande stegen framåt om vi år efter år behåller de spelare som höll fanan direkt efter degraderingen, vi är nog illa tvungna att ruska av oss någon här och där. Ludde klarade ju av att ta steget bättre än övriga från samma generation (tillsammans med Emil P då) men är nu tillbaka. Det blir trångt i truppen om man ska behålla allt av sentimentala skäl, även om det smärtar. Men precis som du säger, Öhrn är lite för begränsad. Jag har fortfarande inte benat ut vilken typ av spelare han är, efter tre år av seniorspel. Det är precis vad han kan komma underfund med i Norge. Det finns visserligen en risk i att han kan tappa i tempo, men sånt behöver kanske inte nödvändigtvis vara ödesdigert för hans karriär då han fortfarande bara är 23 år.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2016/2017
Knylan: Wedin och Westin mot förlängning!

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer