Jåkkinen: jo men det är väl det där stora "but if"
Sen kan man hoppas att man tänker långsiktigt med nya juniormålvakten från Frölunda. Om han är en av landets mest lovande ska det ju finnas plats att matcha också. Ohre är nog mer pigg på att ta den matchen. Åke vill såklart helst ha en förstaspade efter 30 och då kliver han sannolikt inte förbi Mattsson i alla fall.
Jag vill bara säga att jag scannar av detta forum flera gånger om dygnet och belönar alla utomsocknes besökare, från t ex MoDo och Björklöven, med ett "gilla". Det kan de som bemödar sig att komma hit anses förtjäna.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.