1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 175207

Sv: Domare och publik
westerlind:
Du har en intressant synpunkt, men jag tror du hamnar lite snett i problemformuleringen. Min frågeställning gällde just den mest GALNA hockeysupportern. Att vara en lallande fåne är enligt min tolkning allt annat än att vara galen. Det är en medveten och uppbyggande livsstil som garanterar den mentala hälsans fortbestånd.
Att vara en lallande fåne är mer åt det religiösa hållet. Att älska och tro på sin guds (läs Timrå IK) överhöghet oavsett hur många argument som anförs för motsatsen och oavsett hur många bevis i form av serietabeller från förgående elitseriesäsong som uppvisas. Jag är själv en lallande fåne. Jag erkänner Timrå IK som den enda och allsmäktiga guden. JAG HAR FALLT PÅ KNÄ FÖR UNIVERSUMS HÄRSKARE. Då det gäller den störste lallaren kan det säkert vara så att rådbjer och Mike 66 är de stora dominanterna.

MEN, då det gäller vem som är mest GALEN ser jag inga egentliga utmanare till SMOKEY och SMÅLAND även om Smokey försöker att här på hockesnack tona ner sin egen meritlista.
Ser fortfarande fram emot ett mästarmöte i Jönköping den 30/1.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.