Puckat: Ville bara nämna att jag har en god vän som är konstnär och mycket duktig. Han har dessutom erfarenhet av målning med airbrush och jag är säker på att han skulle göra ett fantastiskt arbete. Någon som vet vem han skulle kontakta i så fall?
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Ville bara nämna att jag har en god vän som är konstnär och mycket duktig. Han har dessutom erfarenhet av målning med airbrush och jag är säker på att han skulle göra ett fantastiskt arbete. Någon som vet vem han skulle kontakta i så fall?