1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1753818

Sv: Silly Season 2016/2017
Knylan: Habil backsida? Vi har en av de bästa backuppsättningarna i HA. Gissar att en sådan som Mattias Nilsson kommer få ta ett större offensivt ansvar i år nu när man plockat in Dahlroth.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2016/2017
Puckat: Hehe, ja okej då. Det går att ta till ännu större ord. Den ser väldigt, väldigt stabil ut på förhand, mycket hög allsvensk nivå. Jens Westin tillhör en av ligans allra bästa backar. Didrik valde att stanna trots anbud från annat håll. Hade inte Nubben och Roger surrat så mycket om den där PP-backen så hade jag kunnat luta mig tillbaka redan nu och tänkt att vi får klara det ändå, men nu vill man ändå se en skicklig back i offensiv zon. Tänk om Matushkin kunde lägga ner sina Rysslandsplaner ändå. Misstänker att Nubben kört in sig så hårt på honom att det kanske saknas alternativa lösningar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.