Jåkkinen: Inte mycket Yes enligt mig, jävla skitperiod sista av Timrå.
Inlägg: 1759555
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jämtlandsfil: Yes betyder ja, vilket var mitt svar på frågan om matchen var slut. Timrå orkade inte sista perioden, slut på kräm.
+ 2