1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614818 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1759571

Sv: Apropå nånting...
Simmalugnt: Det bästa är om IFSH-TIK-rivaliteten över tid tynar ut så mycket som möjligt. Det innebär en onödig lokal rivalitet och konkurrens. Det riktiga derbyt är däremot enbart positivt för båda parter: Det höjer hockeytempen (vilket påverkar supportrar, publik, sponsorer och innebär en sporrande verksamhetskonkurrens) utan att man direkt konkurrerar i samma område.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Kongo: Håller med, men allt med kissemissarna känns rätt avslaget. Sundsvall Fjants lever dock kvar i 90-talet. De har ju liksom inte mycket annat att glädjas åt. Undrar om de fortfarande står på sina serie matcher och spontanskriker "Hata Timrå".

Även en annan som precis som du var på den tiden tycker att det känns iskallt, Modoliderna däremot är kul att munhuggas med.

Sv: Apropå nånting...
Seger ikväll och grabbarna får lyfta SCA-bucklan

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.