Jåkkinen: Nåt helt annat...inför fredagens match mot Leksand...det verkar vara 15 Leksandsspelare "borta" av olika anledningar. Nån som vet?
Inlägg: 1759912
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon: jag tror dom är rädda för att få stryk mot ett allsvenskt gäng så nära inpå deras egna stundande återtåg till den lägre divisionen...
+ 1