bisterfinnen: Det är inte det lättaste i den här stan (eller andra). Även TIK har haft problem, trots att klubben lär ha ett bra kontaktnät.
Inlägg: 1760303
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kongo:
Nä, jag har förstått det. Här skulle det funka med en attefallare, en övervåning eller källare med egen ingång eller liknande i värsta fall.
Nä, jag har förstått det. Här skulle det funka med en attefallare, en övervåning eller källare med egen ingång eller liknande i värsta fall.
Sv: Apropå nånting...
Nu har han förvisso lämnat men jag hade en bra ramsa på Daniel Öhrn:
Ööörn, ööööörn, ööööööööööörn...
Ööörn, ööööörn, ööööööööööörn...
+ 4