WifstaÖstrand: Den här kräver lite justeringar men det är väl en bra allsångsramsa. Melodi:rävarna i Kamomillastad. "Vi ska ut på målarstråt, ja vi ska ut och måla. Överallt vi kommer åt, i Gnarp och Östervåla. Visst händer det att Jonathan, får en assist nångång ibland. Men annars så nätas på löpande band, av-både Sebbe å Lööke å Jonathan."
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
"Vi ska ut på målarstråt, ja vi ska ut och måla. Överallt vi kommer åt, i Gnarp och Östervåla.
Visst händer det att Jonathan, får en assist nångång ibland.
Men annars så nätas på löpande band, av-både Sebbe å Lööke å Jonathan."