1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1761117

Sv: Apropå nånting...
Sputnik: Nämnde Svartvadets kommentar i modoboken mitt under brinnande match och de ilskna kommentarerna haglade :). Leksand, Timrå och Modo har verkligen inte varit Guds bästa barn när det gäller ekonomi. Dock respekterar jag ert agerande efter att ni åkte ur SHL. Modo tycker jag däremot är på någon annan planet. Sjukdomsinsikt kan man få i kriser och det är förmodligen det enda som kan hjälpa Modo dvs att det går pissdåligt i år.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Signature: HAHA dina försök att lägga över fokus på Modo's ekonomi istället för Leksands fuskande börjar bli patetiska.
Du har insett(precis som alla andra) att Leksand för alltid kommer vara en symbol för fusk och mygel, försäljning av trottoarkanter och att pappa STATEN fick kliva in med lönegaranti och betala era spelares löner med statliga pengar, för att er kära hockeyklubb skulle få finnas kvar.
I jakt på nya vänner ramlar du runt på olika forum och gör vad du kan för att smutskasta någon annan klubb(i detta fall Modo) för att försöka mildra hatet mot din egen klubb.
Det enda det ger dig är en brun tunga och garv bakom din rygg.
Men för all del, lycka till ;)

Sv: Apropå nånting...
Signature: Sant, och vi är många i denna gästbok som hållet tummarna...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.